Komende voorstellingen

Nu even wel

Eenakter geschreven door Maria Goos

Een verhaal over vriendschap tussen vrouwen. Vier vrouwen eten samen in hetzelfde restaurant. In hun gesprekken gaat het over wonderonderbroeken en konijnenpantoffels, maar ook over echte gevoelens en bijzondere relaties. Oude wonden worden opengekrabd, nieuwe toegebracht. Vrouwen hebben blijkbaar andere stilzwijgende afspraken dan mannen. Ze gaan door tot elk conflict beslecht is en de onderste steen boven komt...

Toneelvereniging Alkmaar heeft dit stuk opgevoerd op vrijdag 17 en zaterdag 18 november 2023 in WijkBoerderij Alkmaar.

Begin 2024 wordt meer bekend over de eerstvolgende voorstellingen.

afgelopen voorstellingen

in de war

Een avondvullend blijspel geschreven door Eric Chappell en vertaald door Paul Hof. In mei 2022 door Toneelvereniging Alkmaar opgevoerd in WijkBoerderij Alkmaar.

aLLE EENDJES

Een korte maar krachtige eenakter geschreven door Anja van de Panne. In september 2020 door Toneelvereniging Alkmaar opgevoerd in de buitenlucht bij WijkBoerderij Alkmaar.

mET MES EN VORK

Een avondvullende voorstelling geschreven door Alan Ayckbourn. In november 2018 en februari 2019 door Toneelvereniging Alkmaar opgevoerd in Buurthuis Oud-Overdie en WijkBoerderij Alkmaar.