Komende voorstellingen

het gebroken licht van troost

Eenakter geschreven door Aris Bremer

Maarten de Bok glijdt steeds verder weg in zijn dementie. Zijn vrouw en een schoondochter weten dat zij hem binnenkort niet meer kunnen verzorgen. Op zijn verjaardag moet over een opname beslist worden. De dochter, voor een feestdag overgekomen uit Den Haag, ontkent de dementie en vindt hun zorg overdreven. Die dag wordt het echter ieder duidelijk hoezeer zij zich vergist...

Toneelvereniging Alkmaar hoopt dit stuk in april 2023 op te voeren.

ma gaat in zaken

Eenakter geschreven door Harry Smits

Ma is een eigen reclamebureau begonnen en verwacht de directrice van een uitgeverij. Deze wil een nieuw damesblad uitgeven en ma hoopt de opdracht voor de reclame-campagne te krijgen. Er staat veel op het spel, er mag dus niets misgaan. Wanneer de directrice arriveert in een gloednieuwe Ferrari staat dochter Anja verlekkerd naar de glanzende bolide te kijken. Eén ritje misschien?

Toneelvereniging Alkmaar hoopt dit stuk in april 2023 op te voeren.

afgelopen voorstellingen

in de war

Een avondvullend blijspel geschreven door Eric Chappell en vertaald door Paul Hof. In mei 2022 door Toneelvereniging Alkmaar opgevoerd in WijkBoerderij Alkmaar.

aLLE EENDJES

Een korte maar krachtige eenakter geschreven door Anja van de Panne. In september 2020 door Toneelvereniging Alkmaar opgevoerd in de buitenlucht bij WijkBoerderij Alkmaar.

mET MES EN VORK

Een avondvullende voorstelling geschreven door Alan Ayckbourn. In november 2018 en februari 2019 door Toneelvereniging Alkmaar opgevoerd in Buurthuis Oud-Overdie en WijkBoerderij Alkmaar.